The Office

Jag sökte lite i bloggen, men hittade inte att jag hade skrivit något om det amerikanska "The Office". Jag trodde jag hade gjort det, men det förefaller fel. Hursomhelst har jag och Valle nu sett igenom alla säsonger av det amerikanska "The Office". Det är en rätt gammal serie som givetvis är baserad på den engelska förlagan.
 
Det engelska "The Office" har jag sett det mesta av, men sannolikt inte allt. Jag tyckte dock det var riktigt bra när jag såg det för många år sedan, men det gjorde också att jag fick någon form av aversion mot det amerikanska "The Office". Jag fick bara för mig att amerikanerna inte skulle kunna göra en kopia av serien som ens var i närheten så bra som originalet. Där hade jag som så många gånger förr helt fel. Det amerikanska "The Office" är riktigt bra, och skojar med det mesta. 
 
Summa summarum blir jag åter lite sur på mig själv gällande förutfattade meningar. Att jag däremot sett det amerikanska "The Office" många år senare än andra tycker jag dock inte spelar någon roll. Att vara rätt i tiden med något känns för mig mer fel än rätt, men om jag någon gång varit avståndstagande mot serien tidigare, så var det dumt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0