Resten av dagen...

Jag läste en bok om SEO, fär att se om jag hittar några tips för att förbättra rankingen på LekOutlet.se. Saken är väl den att jag måste bestämma mig för vilka sökord som är intressanta. Det är ett evighetsgöra.
 
Jag har även sett klart serien "Unsolved Mysteries" på Netflix, en serie om olika brott och annat som inte fått sin lösning. En del avsnitt var riktigt spännande medan andra gav en känsla av att anhöriga vill att det ska vara "mer" än vad det är. Serien var väl inte helt olik "The Investigator - A British Crime Story", som jag såg för ett tag sedan, som inte riktigt heller kom någonstans. När en inte får någon lösning känns det lite som en blir lite snuvad på konfekten :-).
 
Så väldigt mycket mer har väl inte dagen inneburit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0