En flytt...

Nu har vi börjat med flytten till Sumpan. Två lass i bilen har körts under helgen, men det är fortfarande en del som vi inte fått med än. Jag har kanske nämnt det förut, men det är lite knöligt att flytta till ett ställe där mycket finns redan gällande möbler och husgeråd. Vad ska vi göra med våra egna möbler och husgeråd så att säga? En del har sålts, en del har slängts och en del har skänkts bort. Det har blivit lite av en utrensning av "onödiga" saker. När en ska göra sig av med saker upptstår även problemet om en ska sälja eller skänka. Det känns ju dumt att skänka bort saker som är värdefulla så att säga. Jaja, vi får nog ordning på det så småningom :-).
 
Annars kan jag inte komma på så mycket mer till mitt framtida jag... Jo jag har två rejäla aftesår i munnen. Det är svårt att äta, skratta osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0