Hinner inte skriva så mycket...

Det får bara bli lite uppdatering så att jag själv vet vad jag gjorde om jag tittar tillbaka någon gång i framtiden.
 
Under helgen var jag åter i Örebro och flyttade. Mycket grejer kördes till Juliana, men även en del hit till Sumpan. Nu är dock lägenheten i Örebro nästan tom på mindre saker. Det finns förvisso en del möbler kvar som vi inte vet vad vi ska göra med, men det går framåt.
 
Vi har sett serien "De utvalda barnen" om Waldorf-skolan i Järna. Det verkar ha varit lite si och så med lärandet där. Kanske mer extremt än vad jag trodde tidigare. Just den delen tycker jag dock inte var det mest intressanta med serien. Det som jag mest reagerade på, vilket jag nästan alltid gör, är hur människor kan bli så besatta av något, i det här fallet en pedagogik. Det blir religiöst. Jag har så svårt att förstå det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0