Sista dagen med pendling

Idag var nog sista dagen jag pendlade mellan Örebro och Stockholm för den här gången. Skönt, för jag är riktigt seg när jag kommer hem, och orkar typ inte träna osv.
 
Vi firade Valles 35-årsdag i måndags kväll i Sthlm. Vi var på TAK och käkade, riktigt bra, överraskande bra. Även hotellet, HOBO, var bra.
 
Jag bet mig dock i munnen under restaurangbesöket, och nu har jag i vanlig ordning fått svidande aftesår, vilket är ett jävla skit.
 
Idag var första gången mitt namn nämndes i Primetime när jag lyckades vinna, stort :-).
 
Pisa-fusket har träffat fläkten också, men var det verkligen någon som inte redan visste att det var fusk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0