Den osannolika mördaren

Nej, jag blir inte bättre, inte direkt sämre heller. Nu har jag även tagit tempen lite på test några gånger, och någon feber har jag inte. Det känns oroväckande likt det jag hade 2008, och då jag efterhand fick Doxyferm vilket gjorde att det blev bra. Då vet jag att jag var rätt besviken på att jag gått runt och varit småsjuk i ett par månader för att sedan bli frisk direkt med Doxyferm. Vi får se det kanske blir bättre, men sannolikt får jag ta kontakt med sjukvården på måndag.
 
Vi har sett, den i min mening, överraskande bra serien på Netflix om Stig Engström (Den osannolika mördaren). Serien kan mäta sig med det mesta andra på Netflix och liknande sidor. Robert Gustafsson ser lite märklig ut som Stig Engström, men gör sin gubbe bra, även om jag inte känner att det är så väldigt nära den riktiga Stig Engström. Roberts Stig framstår som mycket mesigare. Det är generellt bra skådespelarinsatser i serien. Efter att ha läst boken som serien är baserad på var det faktiskt spännande att få "bild" på innehållet i boken. Serien "Den osannolika mördaren" kan jag sammantaget rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0