Nog är jag bättre?

Även om det hostades en del inatt så är jag väl rätt mycket bättre? Det är fortfarande en del slem, men det är bättre, så är det bara.
 
Jag såg precis "Misha och vargarna" som handlar om en person med tuff uppväxt som hittade på att hon var judinna och levt med vargar. En historia som låter helt galen, men som jag tror många tog på allvar när det begav sig. En bok om det hela verkar ha sålt i miljoner bland annat. Allt avslöjades dock så småningom, och det är det dokumentären handlar om. Uppenbart att vissa kan gå rätt långt i sina lögner.
 
Sådant här får mig att tänka på mitt jobb. Jag ser så många bluffar där att det på riktigt är svårt att ta arbetet på allvar.
 
Jag har vidare sett "Libyen - Kadaffis blodiga arv" om hur det blev efter Kadaffi i Libyen. Så där är väl svaret. Var det så lyckat av väst att gå in i Libyen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0