Riktig skitdag

När jag vaknade imorse kände jag mig lite knepig. Det visade sig efterhand att det var magen som krånglade. Efter att ha fått ut det värsta blev det motsatsen till som det brukar sägas "är magen glad är människan glad". När min mage är orolig blir hela jag svag. Jag blir neurotisk och allt känns jobbigt. Sedan svettas jag också, börjar typ lukta illa. Så dagen på jobbet var inget vidare.
 
Väl hemma blev det att kika på Georgien - Sverige, och där förlorade Sverige. Jag vill på något sätt hävda att det beror på Zlatan. Att Isak och de andra inte spelar som de vill, och att de istället spelar långa bollar på Zlatan. Det är säkert sant, men oavsett Zlatans inflytande på laget borde Sverige ha haft ledningen i första halvlek med ett par mål. Hade det varit så och Sverige vunnit hade jag säkert inte tänkt som jag gör nu.
 
Det är svårt att ibland inte tro på att en olycka eller "lycka" sällan kommer ensam :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0