Då var helgen slut igen...

Tveksam löneförhöjning i fredags. Jag hade absolut trott på mer utifrån de omdömen jag hade fått. Inte så mycket att gnälla över, och det är nog svårt att få en liknande lön någon annanstans, men jag borde kanske testa och söka lite jobb? ...eller inte, jag är inte så sugen på det :-).
 
En natt spenderades i Örebro, mycket trevligt. Grensman hade inflyttningsfest och det var kul att träffa alla gamla kompisar. Även kul att träffa lille Konrad innan :-).
 
Jag såg precis Liverpool - City. Liverpool var inte det bättre laget och Milner borde blivit utvisad. Det är anmärkningsvärt att Liverpool ändå kan hålla någorlunda jämna steg med City, speciellt med det mittfältet som spelade idag. Liverpools trupp är tunn, ett par skador i någon lagdel och det blir tufft. Hursomhelst fint med en poäng.
 
I övrigt tror jag att jag kom i säng vid halv 2 inatt, det var inte igår :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0