Mitt i veckan

Veckorna går fort och det har börjat bli mörkt tidigt på kvällen. Det går fort. Vi har väl inte ens ställt om klockorna än?
 
Jag har sett klart serien "Kvinnosmugglarna" på SVT Play. Handlar främst om människohandel med kvinnor från Brasilien till England. Rätt bra, och intressant att de får filma vid gripanden osv. Människohandel är också något jag stöter på i jobbet dagligen.
 
Vi har även sett klart serien om "Världens heliga platser". Mycket jag redan besökt, mycket jag vill besöka. En serie som skapar resesug, men även en serie som visar hur märkliga människor är runt i världen :-).
 
En bra vecka så långt, även om det var lite stökigt på jobbet igår med missförstånd. Karlstad i helgen tydligen :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0