Spider-Man: Far From Home

Skönt att se att Liverpool lyckades ta sig förbi ett ovanligt tafatt City för att komma till final i FA-cupen.
 
Efter ett par bittra inlägg blir det nu lite gladare igen.
 
Igår hyrde jag "Spider-Man: Far From Home" från Viaplay med anledning av att filmen inte finns på några av de streamingtjänster jag har. Jag tror aldrig jag gjort så förut, men det funkade bra.
 
Filmen var också bra, jag gillar verkligen Spider-Man. Nog att alla är lite för gamla för den ålder de spelar, men det funkar helt ok ändå. Även "Far From Home" var charmig och en bra blandning mellan action och annan handling. Kul att de var runt i Europa också. Spider-Man-filmerna gör att jag får tillbaka lite glädje i mitt marvelprojekt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0