Tisdag

Jag sitter och försöker lyssna in mig lite på Mando Diao som ska ses imorgon. När det hände sist, det minns jag inte, om det ens har skett, men det måste det nog ha gjort. När jag lyssnar på musiken känner jag en viss längtan tillbaka till när livet främst handlade om bra musik. Det var en på sätt och vis enkel tillvaro :-).
 
En mycket trevlig och snabb helg var det. Besök hos Bias familj i Örebro och besök både i Hallsberg och Åsbro. Tågen fungerade som vanligt inte. Vi blev en timma sena när vi åkte hem. På vägen till Örebro var tåget överfullt. Det är som vanligt svårt att hitta bra argument för att åka tåg i Sverige.
 
Jag ser fram emot att åka till Örebro en sväng imorgon, men jag ser inte fram emot tågresorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0