Disney+

Rätt nyss hemkommen från en frukost på "Café Volta", det blev en galet stor räkmacka. Blir nog sen lunch idag.
 
Nåväl, för att kunna fortsätta med projekt Spider-Man har jag nu skaffat Disney+. Ytterligare en streaming-tjänst, men det är smidigt att slippa ladda ned. Jag försöker ju se de filmer där Spider-Man finns med i ordning. Nu var det dags för den första i Marvel-universumet - "Captain America: Civil War". Det blev rätt rörigt att kastas in i en film med mängder av superhjältar. Det var ett tag sedan jag såg någon annan film från universumet, även om jag sett rätt många av de första, men det är flera år sedan. Filmen kändes därmed väldigt rörig, med massa halvdålig action och tunnt manus. Hade kanske varit bättre om jag sett den i någon form av ordning, vilket jag kan nu när jag har skaffat Disney+, frågan är dock om jag ska göra det. Den enda egentliga behållningen med filmen var scenerna med Spider-Man, som var rätt kul. Nu är jag lite villrådig om jag ska se om alla Marvel-filmer från början, eller fortsätta med Spider-Man-filmerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0