Hälsouppdatering

Jag har inte orkat skriva något mer trots mitt löfte för ett par dagar sedan. Det innebär att det kan bli flera inlägg idag. Jag är ju ledig idag med :-).
 
Nu mår jag bättre. Näsan är täppt, men rinner inte. Det gör inte heller längre ont i slemhinnorna i näsan. Däremot har jag lock för öronen och en del slem från halsen. Den svaga febern som kommit och gått de senaste dagarna är även för tillfället borta.
 
Igår beställde jag ett covid-test. Det ska komma under dagen. Jag har dock inga specifika symtom vad gäller covid. Alltså inga problem med smak, lukt och andning. Däremot kom jag att tänka på att det måste vara bra att ta ett test med anledning av nästa vaccinering. En ska väl inte vaccinera sig om en precis haft covid?
 
Nu verkar det främst vara en rejäl förkylning jag har, men omikron-varianten verkar ju ha de symtomen, om jag förstått det rätt?
 
Nu hoppas jag att det fortsätter att bli bättre och att viruset inte kilar ned i bronkerna igen. Jag har ju nämligen varit ovanligt sjuklig senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0