Några ord om 2021

Det första kompletta pandemi-året i mitt liv. Som jag sagt tidigare känner jag mig inte direkt begränsad av pandemin. Det är någon konsert här och var som jag saknar, men annars gör det inte mig så mycket. I varje fall ur ett svenskt perspektiv där det mesta är mer eller mindre öppet trots pandemin.
 
För min del har 2021 varit ett utmärkt år. Som jag skrev tidigare gick börsen bra. Året har inneburit lite förändringar. Jag har flyttat till Sundbyberg och bytt arbete. Arbetet är varken sämre eller bättre än det jag hade innan. Det är dock intressant att testa något nytt. Hittills har det inte heller varit speciellt betungande, vilket jag inte har något emot. Jag tycker även att arbetskamraterna är bra. Boendet vi hittade här i Sumpan är bra, och att bo här i närheten av Sthlm är helt ok. Det finns mycket att se och upptäcka, det är även intressant att bo i Sveriges centrum. För hur man än ser på det hela så utgår det mesta från Sthlm. I övrigt är det ungefär som förväntat, jag umgås lite mindre med folk och allt tar mycket längre tid vilket gör att jag inte orkar göra lika mycket.
 
Annars har det kanske inte varit så många överväldigande upplevelser i år. Systerdottern Lo är nog det största :-). Kul med en födelsedagshälsning av Hanif Azizi också :-). Resorna till Italien hör också till höjdpunkterna på året.
 
Sammantaget har 2021 som sagt varit ett väldigt bra år trots förkylning på slutet. Nu får jag se till att 2022 blir ett minst lika bra år, trots förkylning så här i början :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0