Snart jobb igen

Imorgon börjar jag jobba igen. Inget större problem med det förutom att jag känner att friheten att göra vad jag vill tas ifrån mig :-). Det stör mig. Det är ju så himla skönt att vara ledig med så pass mycket pengar att en klarar sig.
 
Gårdagen skiljde inte ut sig något särskilt från de andra lediga dagarna; träning, dokumentärer, serier och läsning.
 
Kul att statsministern hade efterlyst städhjälp. Jag kritiserar inte henne för att hon har städhjälp, det tror jag är en bra grej, men att kontrollerna är så dåliga är oroväckande. Det är ändå statsministern vi pratar om. Att ett städföretag har anställda svart bör förvåna få. Jag märker av det här med illegal arbetskraft varenda dag på jobbet. Det är provocerande att arbeta med det.
 
Typ i brist på bättre såg jag klart serien "Pyramidernas mysterier" igår, så det har blivit väldigt mycket egyptisk historia de här dagarna. Vore kul att åka till Egypten och se alla dessa pyramider.
 
Blir en lugn dag idag också :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0