Vart tog den här dagen vägen?

Jag tycker dock "vart" låter lite märkligt där, men jag tror att det är rätt.
 
Nog kom vi upp lite sent idag, men dagen har ändå sprungit iväg. Jag har grejat med LekOutlet.se och lite foton, men så mycket mer har jag inte hunnit med.
 
Igår kväll såg jag dock äntligen "The Death of Stalin", en film som kommit upp några gånger de senaste åren, och som på ett skämtsamt sätt tar upp hur det gick till när Stalin dog 1953. Jag trodde nog att filmen skulle vara roligare, men den var ändå rätt bra, och vad jag förstår tillräckligt nära sanningen för att den även ska vara lärorik. Så ser en filmen har en någorlunda koll på hur det gick till när Stalin dog och det som hände därefter.
 
För minnet såg jag även "Pyramidernas förbannelse" och "Den första pyramiden" igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0