Moln och regn

En grå dag har det varit med moln och lite regn då och då. Jag klagar dock inte, rätt skönt att slippa känna att jag måste gå ut :-).
 
Imorgon är det dags för ett par veckor med lite annat arbete. Inget som direkt stör mig, men det kommer sannolikt bli lite dubbelarbete, så vi får se hur jag reder ut det.
 
Jag har sett klart "Skrik från förr" nu om gamla mord i Sverige. Helt ok måste jag säga. Lite rörigt dock när de har med en rättsläkare som inte bidrar så mycket och även i vissa avsnitt ramlar in i större teman som alkoholism och kvinnomisshandel. Jag förstår varför, men det blir lite spretigt.
 
Jag passade även på att se "Världens Historia - Drottning Viktoria". En betydande drottning som jag aldrig tidigare fått något grepp om, men lite bättre nu ialf :-). Av bara farten såg jag även "Elizabeth II Kronjuveler", men den gav inga större avtryck. Kul att se en Elizabeth II bli intervjuad ialf.
 
I övrigt har det jobbats en del med LekOutlet.se. Vi har lagt till att det går att välja engelska som språk och beställa från några andra länder i Europa. Ser väl inte toppen ut just nu, men kommer nog bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0