Hallwylska

Igår ringde det en snubbe från, vad jag tror CDON, och undrade om jag fått min telefon. Något var knas, så pengarna drogs typ ordentligt först idag. Undrar vad som hade hänt om jag sagt nej :-). Kanske hade haft en dubblett om några dagar, men sådan är inte jag!
 
Idag har jag varit ledig. Det har jag nyttjat till att träffa Linus och ta en titt på Hallwylska museet. Det är ett palats på Hamngatan med fin inredning och en himla massa gamla prylar. Det var gratis att gå in, men en fick inte riktigt se allting då, men det mesta tror jag. Jag får gå tillbaka någon annan dag och ta en guidad tur för att se allt.
Rätt fint ändå.
 
Roligast var nog ändå att gagga politik med Linus.
 
Vi tog en glass på Nybroplan efteråt. Inte så spännande i sig, men under den korta tiden vi satt där kom det en cyklist och tappade en massa koppar och ett par andra krockade och började tjafsa med varandra, så det blev rätt underhållande :-).
 
Det kan nog komma ett till inlägg senare idag efter att vi ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0