Hemma och student

Nu är ialf jag tillbaka hemma igen efter en del flängande efter att jag kom hem till Sverige.
 
Det gick bra att flyga hem i torsdags och det mest spännande var väl att åka tåg för första gången till Fiumicino och att planet var ett Air Baltic-plan istället för ett SAS-plan, vilket var företaget jag bokat med. När jag kom till Arlanda såg det ungefär så rörigt ut med långa köer som rapporterna i media vittnat om.
 
Efter att ha mellanlandat hemma var det bara att packa om väskan för att åka till Hallsberg, för igår firade vi Saga som tog studenten. Jag har svårt att se att det inte kommer att gå väldigt bra för henne i framtiden. Trevlig fest efteråt med ett fint tal av Erik.
 
Nu blir det ett par förhoppningsvis lugna dagar innan det är dags för jobb igen på tisdag. Jag ska försöka se ikapp lite grejer, och kommer säkert uppdatera några gånger per dag de närmsta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0