Måndag

Två arbetsdagar kvar till ny ledighet och resa till England. Inte så dumt!
 
Att Ziggy Marley spelade några luriga låtar berodde tydligen på att han spelade samma låtar som sin far spelade för över 40 år sedan på Gröna Lund. Kul grej måste jag medge.
 
Jag försöker se ikapp Dokument Utifrån nu. Kommit lite efter under marvelprojektet. Igår såg jag "Ungerns Hotade Medier" som handlade just om det, men även om korruption genom statliga projekt till vissa företag. Inget nytt under radarn. "Ostasien - En Ny Krutdurk" om Kinas expansion i världen var lite mer intressant och lärorik. Att de utnyttjar fiskare för att ta kontroll över öar osv visste jag inte. Grejen med Taiwan osv gör ju även att jag tänker att det måste vara väldigt svårt för dem att kritisera Ryssland också... "USA Och Den Stora Lögnen" var väl också en aning intressant, och jag förstår lite mer varför Trump var så säker på att valet var stulet. Lyssnar man bara på vissa personer är det lätt att bli övertygad om konstigheter.
 
Annars har jag inte så mycket att säga idag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0