Det blev hemgång

Idag tror jag inte att det blev någon längre övertid för någon, jag var dock beordrad hemgång senast 16.27. Jag börjar tydligen slå i övertidstaket. Det är mycket nya rutiner, och även om det är rörigt blir det rätt intressant.
 
I söndags såg jag till slut "Putin, Ryssland och världen" som alla verkar hänvisa till när jag lyssnar på diverse poddar. Intressantare än förväntat. Som jag många gånger skrivit tidigare framgår det i dokumentären att mycket av det som Putin och Ryssland gjort inte varit ologiskt. En del säger ju att de såg det komma, och det är svårt att hävda att det inte fanns anlending att misstänka att en invasion av hela Ukraina var på gång, men jag har ändå fortfarande svårt att förstå den logiken. ...eller logiken kanske finns, men det kan väl inte riktigt ha gått som Putin och Ryssland hade planerat?
 
Vem vet, jag kanske kommer hem i tid imorgon också :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0