Hawkeye

Som sagt en dag ledigt. Den har jag främst spenderat med att se klart serien "Hawkeye", och den var inte bra... Jag har väl inte varit något större fan av Marvel, men tycker ändå många av filmerna varit okej underhållning. "Eternals" var dessvärre skit, och tyvärr var inte "Hawkeye" mycket bättre. Serien är gjort för 10-åringar, och jag antar att det är meningen. Det är väl barn som köper diverse saker som har med Marvel att göra, så jag antar att det är därför de försöker göra allt mer barnvänligt.
 
Serien är inte provocerande dålig, men nästan. Allt är väldigt fånigt. Det är lite som "Ensam Hemma". Det enda som sticker ut åt det positiva hållet är Florence Pugh som Yelena. Då tänker jag på hennes skådespeleri, inte fighting osv.
 
Är inte "Hawkeye" också tydligt rasistisk mot öststatare? De framstår som otroligt korkade i serien, men jag antar att det är ok för Disney och Marvel.
 
Jaja, nu är det bara "Moon Knight" kvar :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0