Lite film

Precis hemkommen från Hallsberg och Örebro efter lite födelsedagsfirande av Juliana och Peter. Mycket trevligt med familj, hamburgare och fint väder. Lo hade ingen större lust att krama några andra än mamma och pappa och Levi lackade lite på motorcykeln :-).
 
Jaja, lite från veckan istället.
 
I söndags kväll såg jag "28 Months Later". En film jag inte hade sett tidigare, men vilken jag kände mig tvungen att se efter att ha sett dess föregångare för någon dryg vecka sedan. Jag tror förvisso jag hade sett någon skymt av filmen i korridoren när några andra hade hyrt den typ 2008. Inte riktigt lika bra som föregångaren, ett lite sämre manus och mer gore, men ändå en sevärd film. Det är något när det finns foto över ett övergivet London. Otäckt och vackert på något sätt.
 
I måndags såg jag och Valle äntligen "Spider-Man: No Way Home", och den var precis så bra som alla har sagt. Riktigt kul med gamla skurkar och Spider-Mans i samma film. Överlägset mycket bättre än de andra marvelfilmer som kommit på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0