Semester

Nu har jag lite mer än två veckors semester framför mig, och det mesta är tänkt att spenderas i Italien.
 
Första lediga dagen idag, och den hade varit ledig även utan semester :-).
 
Jag passade på att besöka Historiska Museet, ett museum jag har haft uppskrivet några veckor här hemma att jag ska besöka. Jag hade aldrig varit där förut, men jag minns inte riktigt vad det var som gjorde att jag vill gå dit, men men, jag var där idag ialf :-).
 
Mycket gamla saker att kika på. Gratis att gå in och välanpassat för barn. Jag kunde dock inte hitta några föremål som jag kände igen sedan tidigare osv, men det var ändå rätt trevligt att kila runt där. Rätt lugnt med folk förutom lite jobbiga ungar :-).
 
Efteråt tog jag mig en tur till Klara kyrkogård för en bild på Bellmans grav där, och den kan jag väl bjuda på en bild på tillsammans med mig själv :-).
:-). En grej med hela den här utflykten var att testa kameran på nya mobilen :-).
 
Jag tror även att jag aldrig kommer vänja mig med tunnelbanan. Det tar sådan jävla tid varje gång jag ska vänta in den blåa linjen. Det är slöseri av tid som stör mig enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0