Paradox Museum

Liverpool - Brighton 3-3. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det ser inte bra ut. Resultatet är rättvist. Henderson var kass som vanligt, men det var ändå slarv bakåt som var det största problemet. Alexander-Arnold var inte bra, men han var inte ensam om att vara dålig i backlinjen. Tsimikas var inte bra, men att byta in Milner i backlinjen blev inte bättre. Då blev jag orolig, och det sket sig, även om det är svårt att lasta Milner ensam för det, men det var väl ändå hans gubbe som kvitterade!?
 
Det var dock inte det här jag tänkte skriva om. Under en tid har jag tänkt att besöka Paradox Museum och idag gick vi dit. Det är ett museum som har mängder med olika montrar med synvillor. Typ alla synvillor som jag läst om i psykologin fanns där. Ett riktigt roligt besök och något som jag tror är något de flesta skulle uppskatta. Jag får bjuda på några bilder.
Hjälp, kroppen är borta!
Valle är stor!
Lite träning hann vi med!
Hjälp, jag faller!
Som sagt, Valle har vuxit!
 
Vi hade roligt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0