Ett par svaga analyser

Liverpool förlorade mot Napoli igår med 4-1 borta. Jag tyckte nog att det var en rätt jämn match, men där Liverpool gjorde mängder av horribla misstag som Napoli kunde förvalta. Milner, Gomez och Firmino räcker inte till. De två sista kan väl fungera ibland, men Gomez är något för dålig och för kort som mittback och Firmino räcker inte till längre. Milner är alldeles för dålig. Det är pinsamt att se honom. Hursomhelst är det mittfältet som är det största problemet, men nu är Thiago tillbaka, för en stund ialf, och vi får se om Arthur Melo kan höja det lite, ialf ersätta Milner och Henderson.
 
Jag läste nyss ut "Vi ger oss aldrig" av Johan Wicklen om främst Sveriges motstånd mot cannabis. Jag håller med i det mesta. Det är klart att boken kunde vara lite mer informativ om cannabisens dåliga sidor, men en del information finns där, så boken upplevs inte som propaganda. Väldigt lättläst också. Som jag har sagt förut om andra böcker, väl värd att läsa, ialf för de som är intresserade av svensk politik mot knark och i synnerhet mot cannabis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0