Ont i halsen på riktigt

Igår tyckte jag att det släppte lite i halsen och jag kände mig piggare osv, men under kvällen blev det sämre. Jag gick och lade mig tidigt och sov relativt gott inatt, men det hjälpte inte halsen. Idag har jag varit väldigt hes och låtit väldigt annorlunda enligt typ alla jag pratat med. Det känns som att alla har reagerat. Det gör även ont på riktigt i halsen, inte bara en känsla, nu är det illa så att säga. 
 
Trots det kom jag typ nyss hem från en AW i Solna, och nu kan jag knappt prata alls.
 
Men, men det blir bättre snart. Det är bara att jag har svårt att vilja förstå att det kan ta lite tid att bli frisk. Det är så onödigt att vara sjuk. Vad har det för nytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0