Ledighet

Nu har jag två intensiva veckor av ledighet att se fram emot. Närke, Italien och flytt.
 
Snön har kommit tillbaka, och nog kommer det bli lite vit jul ialf?
 
Igår käkade vi middag på "Shogun". Det var andra gången för oss, men restaurangen hade flyttat, så istället för Gamla Stan blev det typ vid Hötorget. Mycket gott och härligt. Jag tycker också att den nya lokalen är mysigare än den gamla.
 
Efteråt träffade vi några släktingar till Valentina. Kul det också :-).
 
Liverpool lyckades med en riktig 5-1 mot West Ham och är nu i semifinal i Ligacupen. Riktigt bra match, fast West Ham var bleka.
 
Jag såg "Judy Garland med egna ord" under veckan också. "Trollkarlen från Oz" har jag inte sett, men borde väl försöka göra det någon gång. I övrigt verkar Judy ha varit alldeles för glad i spriten mm och dog därför alldeles för ung.
 
I övrigt har Valle åkt till Rom och jag känner mig lite ensam :-(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0