Njae

Jag har ett stort aftesår i munnen nu. Jag får dem när jag lyckats skada slemhinnan på något sätt, men det är långt ifrån alltid det blir så här illa som det är nu. Det är det som gör det mest irriterande, att det är så svårt att förstå varför det blir illa ibland och ibland inte. Det är också så att såret blir sämre under några dagar innan det blir bättre. Det är alltså inte så att det börjar läka på en gång, utan det är en process som börjar med att det blir sämre och sämre till en början, och nu är det i sitt värsta stadie.
 
Det gör alltså ont och är svårt att äta.
 
Utöver det har jag fått en stor djup finne på näsan.
 
Inga stora problem, men irriterande.
 
Det kan även vara svårt att förstå skillnaden på kupp och revolution har jag lärt mig idag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0