Inte som tänkt

Den här dagen blev inte som jag hade tänkt, inte för att det spelar så stor roll, men ialf...
 
Det där lät nästan som att det hänt något drastiskt :-). Saken är att jag fått punktering på cykeln, på bakhjulet, så jag har fått lämna in cykeln. När jag inte hade någon cykel tillgänglig idag kunde jag inte göra det jag hade planerat, ialf inte på det sätt jag hade planerat :-). Men det får väl vänta...
 
Istället har det blivit lite TV och bok i värmen. Jag såg dokumentären "Vem är Bill Murray" om min favorit Bill Murray. Jag vet dock inte om han borde vara min favorit efter att ha sett dokumentären. Bill verkar lite speciell och kanske lite respektlös, och det senare har jag lite svårt med, men är ju svårt att veta, jag ska inte döma en person utifrån en dokumentär.
 
Jag såg även klart "Beck: I Guds namn" som jag började se igår. Hyggligt spännande, men lite för våldsam och otydlig. Det blir alltid mycket konstigt våld när Kjell Sundvall regisserar. Jag vet inte heller om jag helt greppade varför den första personen mördades?
 
...och hur kan sjukvården vara så himla seg i det här landet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0