Regnet kom

Det sägs att det kom en rejäl skur idag, men det var inget jag märkte av, däremot regnade det ju en del till och från igår, men det hade nog behövts mer. När jag nu sitter i den relativa värmen och tittar ut genom fönstret känns det ungefär som att vara i Thailand eller något. Det är fuktigt. 
 
Jag såg - Beck - Det tysta skriket - igår. Hygglig Beck måste jag säga. Något överdriven, men intressant tema med grooming osv. Tror även jag hade sett den här filmen tidigare, säkert på TV.
 
Idag såg jag klart serien - Nordic Beats - om den elektroniska dansscenen i Norden. Jag borde väl vara mer intresserad av den än vad jag är, men inte ens serien gjorde mig speciellt intresserad.
 
Till sist såg jag - Jim Carrey, gummiansiktet - igår. Jag har nog aldrig varit något större fan av Jim Carrey, men samtidigt är väl några av hans filmer rätt kul? Jag borde kanske se - The Mask - igen.
 
Nu är det bara tre dagar kvar till semester :-).
 
...just det, att jag tänkte skriva var mest på grund av en inte helt revolutionerande tanke. Är det inte oftast en önskan hur vi vill att världen ska vara som gör att vi inte vill se samband? Typ som med miljön och hög invandring och brott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0