En arbetsvecka

Nu har jag jobbat en vecka efter ledigheten. Det finns en del utmaningar som det brukar kallas att försöka lösa, om det nu går, men jag är positiv :-).
 
Jag har nu spelat igenom "Full Throttle" igen för att vinna alla trofeer. Tänker att det är dumt att missa något i spelet. Det som jag fann lite intressant med att spela igenom spelet igen var att alla problem inte var självklara trots att jag ganska nyligen hade löst dem. Ett problem var jag tvungen att lösa genom att söka fram hur det skulle lösas. Jag tror det beror på att en ofta bara trycker och testar på massa olika sätt i äventyrsspel, och ibland är det inte helt självklart hur ett problem löstes, eller vad som hände direkt efteråt.
 
Det var väl det jag ville komma ihåg för framtiden. Nästa spel blir nu "Grim Fandango".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0