Ont i ryggen

Jag har ont någonstans i ländryggen. Lite längre upp på den högra sidan främst. Typ där jag tror att njuren sitter. Det är också lite svårt att förklara var det gör ont, för det gör bara ont i vissa positioner, då sticker det till. Jag vet inte riktigt heller när det började, men jag tror att jag började känna av det något på resan ned till Indien, sedan blev det påtagligt på grund av en våg under surfningen. Även om det liksom sticker till på ett ställe känns det som att det strålar ut och "tröttar" ut ett större område. Märkligt, men det går nog över snart.
 
I övrigt är jag ledig resten av veckan, och nu har vi bokat en resa till norra Italien i slutet av juni :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0