Regn

Det regnar, och det har det gjort hela eftermiddagen typ.
 
Det är även mörkt. Det här med att ställa om klockan till normaltid är inte min kopp av te.
 
Mäklare hit, lånelöften dit... Ska vi köpa eller inte?
 
Något helt annat. "Bombdåden i Sri Lanka" såg jag nyss. En dokumentär som menar att regimen och familjen Rajapaksa var inblandad i planeringen av bombdåden 2019. Något omvälvande för mig.
 
"Russel Brand och kvinnorna" såg jag tidigare under dagen. Det finns nog mycket att säga om det här och om Russel Brand generellt. Ingen människa jag var speciellt imponerad av innan heller.
 
"Hitlers fall" såg jag förra veckan. Intressant med en del information från slaget vid Kursk, och även en del foto jag tror jag inte sett förut på Eva Braun.
 
Nu blir det nog en del funderande ikväll, och sedan är det tillbaka till jobbet imorgon, yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0