Mitt i veckan

Rätt skönt ute nu, men det ska väl bli lite kallare igen, innan det åter blir bättre.
 
Jag blev lite fascinerad på jobbet igår :-).
 
Annars har det väl inte hänt så mycket i veckan. Jag har lite ont i baksidan av höger lår, men det började i lördags. Det är nog någon form av sträckning.
 
Just nu ser jag fram emot kvällens Merseyside derby. Blir tufft.
 
Igår kväll såg jag en längre dokumentär om Audrey Hepburn. Känd från filmer som jag aldrig sett och lite annorlunda utseende. Hennes pappa var fascist, det var lite intressant. 
 
Jag har även sett serien "Disco" från Världens historia. Om discons ursprung på klubbarna i New York till att den blev alldeles för populär och sedan fallerade med "Disco demolition night" osv. Alltid kul med musikdokumentärer, men det kändes som att många tolkade in allt för mycket i anledningarna till dess förfall. Svårt att inte tycka om allt det utsvävande med disco-kulturen.
 
Det blir även fortsatt en del CM, lite för mycket kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0