En undrar...

Jag har många frågor, men få lösningar. Det är inte mycket som förefaller gå åt det positiva håller i världen. Vad är Israels slutplan? Hur ska vi få slut på kriget i Ukraina? Hur kommer Frankrike och England utvecklas? Var valet riggat i Venezuela? Den sista frågan är nog besvarad, men ändå, det är inte mycket som känns att det blir bättre i världen just nu. Som ett raster ovanpå allt detta ligger även den globala uppvärmningen och den allmänna förstörelsen av planeten.
 
...men något positivt kan jag väl ändå få fram. Vi köpte flygresa till Portugal idag i september. Det ska bli härligt. Jag jobbar imorgon, och en vecka till, sedan är jag ledig en vecka, och då ska jag åka hem till Närke, vilket jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0