John Adams

Igår blev jag klar med serien om John Adams. En hyllad serie om den andra persidenten i USA och hur han var med och grundlade USA. En välproducerad serie, men lite träig. Det var lätt att tappa intresset. Tanken är nu att jag framigenom ska komma ihåg vem John Adams var. Frågan är dock om jag kommer förhöra mig själv :-).
 
Jag hade svaga tankar på att gå och se Carola på Gröna Lund ikväll, men som några gånger förut när det gäller halvintressanta konserter på Gröna Lund, har jag svårt att motivera mig till att göra det. Jag är inte jättesugen, men det är ialf något annorlunda för mig. Jag har aldrig sett henne live, men uppskattar några av hennes låtar. Jag har stundtals genom mitt liv ansett henne vara en riktig idiot, det gör jag inte längre, ialf inte på samma sätt :-).
 
Det är rätt skönt att vara hemma också :-). Sitta i soffan, göra just ingenting. Läsa en bok, se en serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0