Semester

Nu har jag en veckas semester. Vi får se vad det innebär av upplevelser och dylikt. Just nu är jag i Hallsberg, och här firade vi min födelsedag en vecka för sent igår :-). God mat, goda viner och fantastiskt sällskap. Jag fick ett par Adidas samba, vilket var det enda jag hade önskat mig :-).
 
Idag är vi lite trötta, och vi får väl se om det blir något med den här dagen. Imorgon är ialf tanken Järnvägsmuseet i Gävle.
 
Det var ett tag sedan jag läste en bok av Maria Lang, men det är skönt att bryta av facklitteratur och annan tyngre litteratur med lättsamma deckare. Boken "Ofärd i huset bor" av Maria Lang var dock inte mycket att hänga i julgranen. Kvalitén mellan Lang och exempelvis Christie är stor, inte så överraskande kanske, men det märks extra mycket när en läser böcker från dessa författare i närtid till varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0