Trasig mobil

För första gången har jag haft sönder skärmen på min mobiltelefon. Klantigt, och jag har bara mig själv att skylla. Jag har haft med mobilen till gymmet hundratals gånger, säkert tusentals, och det har alltid gått bra, tills idag, och det efter flera olyckliga omständigheter. När jag gjorde en benböj kom tyngden på ena sidan emot en annan liten tyngd som jag lagt på själva ställningen. Det var givetvis på den sidan där min mobiltelefon låg, så den lilla tyngden trillade ned på min mobiltelefon, vilket gjorde att en liten bit av skärmen sprack. Trots att det bara var en liten del av skärmen, fungerade ingenting av skärmen under själva sprickan. Nu har jag lämnat in telefonen på reparation, och det kommer kosta mig knappt 4 000 kr. Det känns otroligt onödigt. 
 
Jag är alltså telefonlös nu ett par dagar minst.
 
Min hjärna försöker också hitta sätt att tjäna in de här pengarna, men jag kommer inte på något bra :-). Det kanske går att få tillbaka lite på hemförsäkringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0