Knives Out

En ny dag med nya möjligheter som börjar lida mot kväll. Jag känner mig lite sliten efter morgonens rätt hårda träningspass.
 
Jag rensade precis avrinningen från handfatet, alltid lika mysigt, men det blev bra :-).
 
Vi har idag gjort inköp av inredning till en kökslåda, så lite bättre ordning där nu. Vi har även beställt en vägghylla för kryddor och annat till köket. Det lär ta några veckor till den kommer, men under varje vecka blir det små steg till ett bättre hem :-).
 
Igår kväll såg vi filmen "Knives Out". Valle somnade förvisso som brukligt, men jag såg igenom hela filmen. En modern tappning av en mysdeckare. Bra skådespeleri och bra manus. Det är nog lätt att en film i den här genren blir lite dassig, men så blev det inte med "Knives Out".
 
Under dagen läste jag ut Maria Langs "Farliga drömmar". En rätt okomplicerad deckare som inte svävar ut, men med en bra intrig och med oväntande vändningar. Skulle nog säga att det är en av de bättre i serien.
 
Nu ska vi snart ut och äta middag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0