Suicide Squad

Från ett filmprojekt till ett annat. Nu när Beck-projektet typ är klart kan jag fortsätta med DC Extended Universe. De första filmerna i serien tyckte jag var rätt bra, och går de inte samma väg som Marvel har jag nog mycket att se fram emot. Igår och idag såg jag "Suicide Squad", en rätt sågad film, men jag tyckte ändå den var rätt bra, ialf i jämförelse med mycket annat i genren. Visst, filmen hade säkert kunnat vara en timme längre för att få lite mer djup och mer utrymme för karaktärerna, men jag tyckte ändå att den var rätt punkig och bra. Nog att jag alltid tycker att det är för mycket specialeffekter och slaggis, men det är det ju alltid i de här filmerna, så där tycker jag inte "Suicide Squad" märker ut sig negativt mot andra filmer i genren. Kinnaman var riktigt bra.
 
Imorgon blir det gymmet på morgonen och förhoppningsvis årets första semla :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0