Bla, bla, bla...

Det är kallt ute.
 
Vi har nu fått färg för att måla om sovrummet, men tyvärr beställdes det för lite färg, så vi har fått beställa mer. Jag hoppas vi hinner måla om innan sängen kommer på måndag. Vi har även kvar en massa flyttkartonger. Den inte helt lyckade flyttfirman har än så länge inte hämtat dem trots att jag legat på dem att göra det.
 
I helgen blir det sannolikt en sväng till Närke, men jag har inte bokat något än med anledning av vädret.
 
Jag har sett två tomma X 2000 åka förbi här i Sumpan. Det brukar de inte göra. Undrar om de ska till Västerås eller något för reparation?
 
Jag har fått tillbaka depositionen från gamla lägenheten, så det lär väl inte bli något krångel med den, men vi måste fortfarande hämta cyklarna.
 
De senaste dagarna har jag sett "Kriminalarkivet: Gangsterkrig". Det handlar om gäng osv i Sverige på typ 50-60 talet. Jag slås verkligen av hur annorlunda allting var. Inte så konstigt, men det verkar ha varit så fridfullt :-).
 
En sak till, det här med att ha diskmaskin, vilken ynnest. Jag trodde inte jag skulle uppskatta det så mycket. Det är helt fantastiskt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0