Fram och tillbaka...

En helg som inneburit två resor till Närke. Det för att hämta möbler och annat till lägenheten som förvarats där. Tåg till Hallsberg, bil till Sumpan fram och tillbaka och sedan tåg till Sumpan från Hallsberg igen. Båda tågen hade problem med punktligheten, men det var trots allt inte så illa.

Kul att träffa päronen och även Juliana, Erik och Lisa en sväng :).

I övrigt såg jag den förlängda versionen av "Batman v Superman: Dawn of Justice". Jag hade låga förväntningar med anledning av dålig kritik. Jag hade dock läst att den förlängda versionen skulle vara bättre, och jag tyckte filmen var riktigt bra. Visst lite rörig, men det var inte bara effekter vilket jag var rädd för och inte heller äckligt korrekt. En positiv överraskning!

Nice med 4-0 seger borta mot Bournemouth också!

Nu är sovrummet typ ommålat också, och det blir spännande att se om allt går bra med sängen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0