Tiden går...

Nog känns det som att tiden går fortare när en är äldre? ...eller är det bara så att det finns så mycket att göra och förkovra sig i nuförtiden att dagarna springer iväg?
 
Jag körde ett tufft pass på gymmet imorse, och det har känts av hela dagen. Jag tog förvisso en promenad nyss, men annars har det blivit mycket soffa. Skärm och bok.
 
Jag spenderade en del tid att se klart "Nazismens uppgång och fall" som jag sett stora delar av förut, men det kom några nya avsnitt för en tid sedan, och sedan dess har jag sett om serien, och blev således klar idag. Helt ok serie, men som jag noterat tidigare, med lite för många experter. Det blir lite rörigt. Jag vet inte heller om jag uppskattar att de lyfter in rätt okända personer från historien för att få lite andra perspektiv.
 
Vi har även skickat in underlag till försärkingsbolaget gällande bilen vi hyrde i Rom. Nu får vi hoppas att vi får tillbaka en del pengar.
 
OS har börjat. Kul med ett brons i judo, men jag har inte kikat någonting. OS var viktigare förr för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0