Helg igen

En härlig vecka måste jag säga. Rullat på bra både på jobbet och efter jobbet med flera aktiviteter.
 
Lagom varmt ute också, vilket gjort att det gått bra att sova på nätterna.
 
Inga klara planer nu inför helgen, men något ska vi väl hitta på. Fyra arbetsdagar, sedan semester några veckor.
 
Igår såg vi klassikern "Never Been Kissed". Försöker minnas när jag såg den sist, men det var länge sedan, över 20 år sedan sannolikt. Minns det även som att jag tyckte den var riktigt bra då, och att jag gillade David Arquettes karaktär. Rätt tramsig film, men ändå rätt bra. Nästan lite vågad med kärlek mellan vuxna och elever. Även rätt intressant kombination mellan mobbning och humor. Tänker nog ändå att det är Drew Barrymore som gör att filmen faktiskt blir rätt bra till slut.
 
EM har börjat, kommer jag se någonting? Kanske...
 
Jag såg dokumentären "Ett polisliv" igår om den mördade polisen Andreas Danman. Så tragiskt att han blev pappa efter sin död. Något som slog mig var att flickvännen inte var med i dokumentären alls. Hon verkade inte heller vara med på olika minnesgrejer som var med i dokumentären. Inte så konstigt kanske, men det var ändå lite märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0