Svennis och Tord

Inga utsvävningar idag. Träna och handla, och så lite skärm på det.
 
Under veckan som gått såg jag "Svennis: Arrivederci Italien". Han är fin Svennis. Jag uppskattar det lågmälda, det är väl att jag känner igen mig i det. Han säger något om att vissa tycker att han ska vara hårdare ibland, men han föredrar att vara sig själv, lugn. Vilket ledarskap är bäst, finns det en mall? Jag måste se till att läsa om hans biografi. Det här med Roma och Lazio har ju numera fått lite större betydelse i mitt liv :-).
 
Det här gjorde även att jag såg till att se "Ur Svennis skugga" om Tord Grip under helgen. Också en människa som jag har lätt att tycka om. Inte förhäva sig, men gör jobbet! Tord citerar en mängd dikter, eller vad jag ska kalla det, charmigt.
 
Sympatiska personer de här båda herrarna. Finns säkert en del kvinnor som tycker annat om Svennis, men jag upplever ändå honom som sympatisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0