Trött

Trött, seg och initiativlös. Så kan det bli när det har varit fest, som igår. Peter ordnade stort 40-årskalas i en kul lokal i Lillån. Jag tog det lugnt med alkoholen, men är seg ändå, sannolikt främst för att jag inte har sovit mycket. Jag sov över hos Peter och Johanna. Vi kom inte hem jättesent och var säkert i säng runt 2, men jag öppnade ett fönster där det flög in en massa mygg, vilket gjorde att jag inte kunde sova. Jag tror jag somnade först framåt 4 när jag stängt fönstret igen. Ett par timmar senare var Levi och Lo i farten, så väldigt lite sömn i kombination med några små öl knäcker mig :-). Tanken jag hade om att eventuellt träna ikväll förblir endast en tanke :-).
 
Riktigt bra fest med mycket dans. Kul att träffa många jag inte träffat på länge. 
 
Det var visning på lägenheten bredvid här idag och jag passade på att kika på den. Fin, och skulle ju vara perfekt att köpa för att sedan slå ihop med vår lägenhet, men det blir alldeles för dyrt :-). Är säkert oavsett bättre att köpa en stor lägenhet från början, men jag gillar tanken :-).
 
Annars har jag främst läst om Erik XIV idag, men det återkommer jag till. Skönt att vara ledig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0