Mitt i veckan

AW idag på Selmas, mycket trevligt.
 
Vi hade tydligen ingen drulle-försäkring hos Trygg Hansa, därmed blir jag inte kompenserad för mina utlägg för reparationen av min telefon. Trots att jag anser det helt rimligt, så blir jag ändå lite missnöjd. Det är intressant det där. Att bara för att en hoppas på något, blir en, eller jag, missnöjd, trots att jag tycker att det är helt rimligt :-).
 
Bil är bokad till Portugal.
 
Liverpool vann borta mot AC Milan, men jag kunde inte se matchen, eller jag kunde nog göra det om jag verkligen ville, men det var skönt att lägga sig tidigt också :-).
 
Nu får vi se vad som händer i Libanon. Jag är för dåligt insatt för att spekulera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0