Ouija

Jag hade hoppats på en bättre dag på jobbet idag, men vissa problem är svåra att göra något åt.
 
Precis nyss såg jag klart "Ouija: Origin of Evil", en film jag tänkt att se under rätt många år, men det var först i dagarna jag såg att den gick att streama. Filmen är regisserad av en regissör vid namn Mike Flanagan som jag såg några filmer av för några år sedan, vilka jag uppskattade. Även "Ouija: Origin of Evil" var bra, även om den inte bjöd på några direkta överraskningar. Den påminde delvis om "Exorcisten", vilket jag tänker var helt medvetet :-). Bra underhållning!
 
Jag tror bara jag spelat anden i glaset, som jag tror ouija brukar kallas på svenska, en gång, och det var i Åhus. Lite skrämmande, men det fungerade inte av vad jag minns :-).
 
Kvällen har spenderats en del med att packa, för imorgon är det dags för Portugal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0